Konec avgusta je bil v prilogi tednika Vestnik objavljen članek z našim Izvršnim direktorjem, g. Radovanom Žerjavom.
G. Žerjav v intervjuju odgovarja na različna vprašanja, ki se po večini dotikajo razmer v podjetju Var, ki ga kot izvršni direktor vodi od letošnjega marca. Kljub krizi, ki jo je epidemija povzročila tudi v avtomobilski industriji, ostaja optimističen. Vodstvo in lastniki so odločeni, da bodo skušali to obdobje prebroditi brez odpuščanj. G. Žerjav, ki je po osnovni izobrazbi sicer kemik, ima veliko izkušenj z vodenjem in organizacijo. Na vprašanje, kako je sploh prišlo do njegove zaposlitve v Varu, odgovarja, da se je to zgodilo bolj kot ne naključno po pogovoru z lastnikoma. Po izstopu iz politike, se je zaposlil v Avstriji, vendar je bil tudi tam razočaran nad marsičem, zato se je po 6 letih dela v tujini želel zaposliti v Sloveniji. Tako se je odločil kljub zavedanju, da nahrbtnika politika ne moreš nikoli zares odložiti. V zvezi z načrtovano selitvijo Vara v industrijsko cono Mele pove, da se kljub krizi intenzivno pripravljamo na izvedbo te investicije, saj nam sedanja lokacija ne omogoča razvoja. Usoda sedanje lokacije še ni znana, vsekakor pa bo del kapitala, ki ga bomo vložili v nadaljnji razvoj. Nova tovarna bo v čim večji meri konstruirana v smeri industrije 4.0, torej v smeri robotizacije, avtomatizacije in digitalizacije. Meni, da so bili vladni krizni ukrepi za pomoč gospodarstvu korak v pravo smer in da so preprečili marsikateri črn scenarij. Vseeno pa ne moremo samo čakati, kaj bo za nas storila vlada, ampak si moramo pomagati sami. Tako smo tudi v Varu začeli bolj intenzivno iskati nove kupce. V intervjuju se novinar dotakne tudi enega pomembnejših dogodkov iz njegove politične preteklosti, ko je kot minister za promet odprl dolgo pričakovano pomursko avtocesto. G. Žerjav meni, da je ta avtocesta ključnega pomena tudi za gospodarski razvoj Pomurja. Tukajšnje industrijske cone so postale zelo privlačne, prav tako pa so v podjetja pripeljale dobre kadre na vseh ravneh.
Intervju si lahko v celoti preberete tudi na spodnji povezavi.
Foto: Aleš Ciput